" Beauty is in the eye of the beholder "


marți, 12 iulie 2011

New elf order

Stiu ca am ramas putin in urma cu noutatile de la elf. ( Btw recomand cu caldura produsele de la elf , desi sunt cateva care nu merita nici macar banii aia putini pe care ii cer ) Am facut o comanda impreuna cu amicele mele .Ce ne-am luat:
  • setul de 11 pensule aflat la promotie ( 6-8 iulie ,din pacate incheiata)
  • concealerul din gama studio
  • pensula Kabuki studio
  • pudra de fata din gama studio
  • eyeliner gel
  • Baton 3 in 1 pentru ochi, buze, fata in nuanta persimmon si liliac petal
  • am primit cadou un creion de ochi -efect glitter din gama essential nuanta precious pink
Si cam atat... Abia le-am ridicat de la posta asa ca nu ma pronunt in privinta lor, la prima vedere par ok. Cel mai drag imi e de pensula Kabuki, doar pentru ca e foarte foarte pufoasa.
Sunt gata sa raspund la intrebari legate de produsele elf din gama essential si studio, inca nu am avut ocazia sa incerc gama mineral. Si probabil nu o sa o fac prea curand deoarece am avut numai experiente neplacute cu produsele de makeup minerale.

Ne auzim in curand. :)


I know I was behind with news from the elf. (Btw I highly recommend products from elf, although there are some that are not worth even that little money that they ask for it) I placed an order . What I've got:

11 piece brush collections
the Concealer and Highlighter from the studio line
the face Kabuki brush studio line
the pressed powder - studio line
the gel eyeliner
all over color stick shades persimmon and liliac petal
I received a gift:
Shimmer Eyeliner pencil in precious pink - essential line

And that's all ... I just picked the package up from the post office so I can't comment yet, at first glance they seem ok. My dearest product is the Kabuki brush, only because it is very very fluffy and soft.
I am ready to answer questions about products in the essential and studio ELF line, I have'n had the opportunity to try the mineral line. And probably will not do it too soon because I only had bad experience with mineral makeup products.


See you soon :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu